تفنگ های پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

رنک بندی کردن تفنگ های بازی پابجی آنچنان هم راحت نیست. هر کس براساس سلیقه اش ممکن است که رنک بندی خودش را داشته باشد. ما براساس سلیقه کلی بازیکنان لیستی تهیه کرده ایم که تقریبا با هر نوع سلیقه ای سازگار است.

ASSAULT RIFLE

AKM

AKM از گلوله 7.62 میلیمتری استفاده میکند که از این لحاظ دمیج آن با Gorza تقریبا برابر است. اما برتری این تفنگ نسبت به Gorza در دسترس بودن آن است که در هر جایی از مپ میتوانید آن را پیدا کنید و نیاز به جعبه های مخصوص برای پیدا کردن آن نیست.

M416

این اسلحه بسیار قابل اتکا است و میتوانید روی آن حساب کنید.از گلوله 5.56 میلیمتری استفاده میکند و در دوحالت چند تیر و اتوماتیک میتوانید از آن استفاده کنید. میتوانستیم از اسلحه SCAR به جای این تفنگ نام ببریم اما سرعت تیراندازی بیشتر M416 میتوانید بیشتر به شما در نبرد ها کمک کند.

SHOT GUNS

S12K

این اسلحه یکی به جرات بهترین شاتگان بازی است. درست است که دمیج آن اندکی کمتر است اما لگد کمتر و تیراندازی اتوماتیک قطعا باعث برتری این شاتگان نسبت به بقیه میشود.همچنین قابلیت این را دارد که بیشتر تجهیزات را بر روی آن نصب کنید که باعث میشود در بیشتر نبرد ها کاربردی باشد و بتوانید دشمنان را در موقعیت های مختلف از بین ببرید.

S1897

این شاتگان برخلاف شاتگان قبل از سرعت تیراندازی پایینی برخوردار است ولی دمیج بسیار بالای آن باعث میشود که اسلحه قابل استفاده ای باشد اما به یاد داشته باشید که این تفنگ را در رنج کم استفاده کنید چون رنج آن بسیار پایین است و دمیج آن در رنج زیاد بسیار پایین است.

SNIPER RIFLE

AWM 

این اسلحه فقط درون جعبه ها پیدا میشود و گلوله مورد استفاده آن مگنوم است که آن ها نیز درون جعبه ها پیدا میشوند که پیدا کردن آن را بسیار سخت میکند اما دمیجی که این تفنگ به حریفان وارد میکند آنقدر زیاد است که باعث میشود جزو بهترین باشد. حتی صدای این تفنگ به قدری دلهره آور است که ممکن است حریفان بعد از شنیدن صدای آن در جایی پناه بگیرند.

Kar98K 

انتخاب کردن بین این سلاح و M24 خیلی سخت بود.با اینکه M24 دمیج بیشتری وارد میکنه kar98 راحت تر قابل استفاده هستش که به نظر ما این اسلحه رو در سطح بالاتری قرار میده.ولی اگر شما M24 پیدا کردید حتما برداریدش.این اسلحه ها هر دو تیر 7.62mm می خورند و توانایی کشتن دشمنان با یک تیر به سر را دارند.

DMR

 M14 EBR

دقیقا مثل AWM این اسلحه فقط توسط دراپ قابل دسترسی است.دمیج بالا و سرعت شلیک این اسلحه را در لیست بهترین اسلحه ها قرار میده.این اسلحه برای پلییر هایی که تازه شروع به بازی کردند بسیار مناسبه و آن ها می توانند به تمرین برای اسنایپر شدن بپردازند.

SKS

SKS و SLR هم رقیب های بزرگی بودند و SKS به سختی توانست جای یکی از بهترین اسلحه های بازی را از SLR بگیره.این اسلحه نسبت به رقیبش راحت تر پیدا میشه و لوازم جانبی بیشتری برای این اسلحه در دسترس هست.این امکانات SKS رو نسبت به SLR کمی برتر نشون میده ولی ناگفته نماند که SLR دمیج بیشتری وارد میکند.

SMG

UMP45

این اسلحه نسبت به SMG های دیگر آرام تر شلیک می کند ولی این ضعف را در قابل کنترل تر بودن جبران میکند.وسایل جانبی این اسلحه را حتی قابل کنترل تر میکند و لگد اسلحه را کمتر میکند.UMP یک انتخاب خوب برای افراد تازه وارد و حرفه محسوب میشه و در درگیری های نیمه دور بهترین اسلحه برای اسپری کردن هستش.

Micro Uzi

سریع ترین اسلحه ممکن از لحاظ سرعت شلیک.شما با استفاده از این اسلحه به راحتی می توانید در درگیری های نزدیک دشمن را قبل از نشانه گیری پر از گلوله کنید.ولی قبل از درگیری سعی کنید لوازم جانبی اسلحه را پیدا کنید.این اسلحه در درگیری های دور به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه.

همچنین شما میتوانید تفنگ های کالاف دیوتی را دراین مقاله بخوانید.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت