تفاوت پابجی موبایل و پابجی لایت

در حال بارگذاری ویدئو ...

تفاوت این دو نسخه یکی از سوالاتی است که ممکن است پابجی پلیرها داشته باشند. این دونسخه برای گوشی های موبایل موجود هستند و بسیاری از پلیرها این سوال برایشان پیش می آید که تفاوت این دو نسخه در چیست. در این مقاله قصد داریم برای شما تفاوت این دو نسخه را بگوییم تا این مورد برای شما رفع ابهام شود. 

یکی از اصلی ترین تفاوت های این دونسخه در تعداد پلیرهای آن ها است. تعداد بازیکنان پابجی موبایل به مراتب بیشتر از پابجی لایت است. پابجی موبایل برای اجرا به حداقل دو گیگ رم و یک پردازنده خوب نیاز دارد تا بتوانید بازی را بدون لگ و با کیفیت خوب بازی کنید. در آن سو پابجی لایت برای اجرا راحت به حداقل 500 مگ فضای داخلی نیاز دارد و با رم های 2 یا کمتر هم سازگار است. البته به این نکته دقت کنید که بازی پابجی به هر حال بازی سنگینی است. پابجی موبایل به حدود دو گیگابایت فضا نیاز دارد پس به هر حال اگر گوشی موبایل شما از قدرت بالایی برخوردار نیست سعی کنید پابجی لایت را نصب کنید.

یکی دیگر از تفاوت های این دو نسخه از بازی پابجی مود های آن است. بازی پابجی موبایل از مود های بیشتری برخوردار است که پابجی لایت آن ها را ندارد. همچنین در مودهای مشترک هم بازی پابجی موبایل مپ های بیشتری دارد و به شما این امکان را میدهد که اگر حوصله شما سر رفت در حالت های متنوعی به بازی بپردازید. همچنین سایز مپ های بازی پابجی لایت کوچکتر است.

تفاوت دیگری که در این دو نسخه با آن مواجه میشوید سرور های بازی است. در بازی پابجی لایت فقط سرور آسیا و آمریکای جنوبی موجود هستند اما بازی پابجی موبایل از سرورهای بیشتر نظیر خاورمیانه ، اروپا و آمریکای جنوبی برخوردار است که دست شما را برای انتخاب بهترین سرور با بهترین پینگ باز میکند.

شما میتوانید نکاتی که افراد تازه وارد باید بخوانند را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

1 دیدگاه برای “تفاوت پابجی موبایل و پابجی لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت