تانک در کالاف دیوتی موبایل

در حال بارگذاری ویدئو ...

تانک ها در بازی کالاف دیوتی جزو قویترین وسیله های نقلیه است که میتواند دمیج زیادی به دشمنان وارد کند همچنین این وسیله نقلیه از جان بسیار زیادی برخوردار است و بدون استفاده از یک سری نارنجک ها و موشک ها نمیتوان آن را به راحتی از بین برد. در این مقاله قصد داریم نکاتی درباره تانک های این بازی به شما بگوییم تا در هنگام بازی به صورت حرفه ای تری بازی کنید.

اولین نکته ای که باید درباره ی تانک ها بدانید این است که سرعت حرکت لوله آن از سرعت حرکت دوربین کمتر است. پس کاری که باید بکنید این است که یاد بگیرید که دقیقا در چه زمانی باید شلیک کنید تا بتوانید بهترین ضربه را به دشمنان بزنید. نکته ی دیگر این است که از رگبار تانک حتما استفاده کنید. بیشتر بازیکنان زمانی که به صورت تکی از تانک استفاده می کنند یادشان میرود که رگباری هم موجود است. شما به راحتی می توانید بر روی آن سوییچ کنید و به سمت دشمنان شلیک کنید. پس همیشه به یاد داشته باشید که در موقع لزوم از آن استفاده کنید. 

یکی از اشتباهاتی که پلیرهای موقع استفاده از کنون اصلی می کنند این است که موقع شلیک ثابت می ایستند. یکی از راحت ترین روش های از بین بردن تانک استفاده از موشک است. دشمنان به راحتی میتوانند با موشک شما را از بین ببرند. پس کاری که باید بکنید این است که شما موقع شلیک مدام در حرکت باشید تا دقت آن ها را موقع شلیک کم کنید و بتوانید جان سالم به در ببرید.

یکی از چیزهایی که باید بدانید این است که همیشه تمام تیم را نباید درون تانک نگه دارید. با این کار شما به دشمن اجازه میدهید که با کشتن یک وسیله  کل تیم شما را از بین ببرد. سعی کنید همیشه یکی از یارانتان از بیرون تانک شما را کاور کند تا بتواند از شما محافظت کند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت