با پابجی به گوشیت آسیب نزن!

گوشی برای پابجی

آیا پابجی گوشی را خراب می‌کند ؟

با توجه به اینکه پابجی این روزها به بازی مورد علاقه‌ی گیمرها و حتی کاربران معمولی بدل شده عده‌ی زیادی پرسیده‌اند که آیا این بازی گوشی را خراب می‌کند و آیا برای گوشی ضرر دارد؟

لازم دیدیم در ابتدا به این سوال پاسخ دهیم.

در واقع یک عامل به تنهایی نمی‌تواند موجب خراب شدن گوشی شود و برای آسیب دیدن گوشی باید فاکتورهای زیادی دست به دست هم دهند. بازی هم به تنهایی قادر به خراب کردن گوشی نیست و در پاسخ به سوال آیا پابجی گوشی را خراب می‌کند باید جواب منفی داد.

با این وجود نمی‌توان از اینکه پابجی یک بازی سنگین گرافیکیست و فشار زیادی به گوشی وارد می‌کند صرف‌نظر کرد. بدلیل عملیات‌های سنگینی که برای اجرای بازی به تراشه القاء می‌شود، cpu و gpu مجبور به فعالیت با نهایت سرعت هستند و انرژی زیادی مصرف می‌کنند که در عمل موجب گرم شدن دستگاه می‌شود، به طور کلی این سطح از فشار مناسب یک گوشی معمولی نیست و در صورت گرم شدن بیش از حد، امکان آسیب رسیدن به آن وجود دارد؛ بعلاوه هر ست طولانی این بازی حداقل در حدود ۲۵ درصد از شارژ یک باتری بزرگ را مصرف می‌کند و در نتیجه باتری عموماً به سرعت تخلیه شده و نیاز به شارژ مجدد خواهید داشت.

 

ترفند‌های آسیب ندیدن گوشی با بازی پابجی

برای محافظت بهتر از گوشی در زمان بازی پابجی موارد زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  • در سشن‌های بازی سعی کنید گوشی را ۲۰ الی ۳۰ درصد شارژ کنید تا حین بازی مجبور به شارژ کردن باتری نشوید، چرا که شارژ گوشی در حین بازی سنگین موجب تولید گرمای مضاعف می‌شود.

 

  • برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد گوشی بک‌ کاور آن را در حین بازی بیرون بیاورید تا گرمای تولید شده آزاد شود و درون گوشی حبس نشود.

 

  • مهم تر از همه برای بازی بهترست از گوشی استفاده کنید که به خوبی از پس بازی پابجی برآید و اجرای این بازی برایش ساده باشد و به اصطلاح برای بازی بهینه شده باشد.

 

یوسی
                برای خرید یوسی کلیک کنید

 

در ادامه‌ با پابجی پی همراه باشید تا به بررسی بهترین گوشی برای بازی پابجی بپردازیم تا با خیال راحت بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن گوشیتان بتوانید پابجی بازی کنید، چرا که اگر از گوشی مناسب برای بازی پابجی استفاده کنید، با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوید و گوشیتان نیز هیچ آسیبی نمی‌بیند.

با ما همراه باشید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت