باختن در پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

باختن یکی از اتفاقاتی است که ممکن است گیمرها را عصبی یا ناراحت کند. مخصوصا وقتی این اتفاق پشت سر هم می افتد تمرکز گیمرها به هم میریزد و آن ها نمیتوانند درست بازی کنند. البته این اتفاقی است که برای خیلی از ما می افتد و کاملا طبیعی است.در این مقاله قصد داریم دلایلی را بگوییم که ممکن دلیل باخت شما باشند و شما به آن ها دقت نمیکنید.

اگر شما جزو اولین کسانی هستید که در بازی کشته میشوید سعی کنید در مکان های خلوت تر لوت کنید. اگر باز هم حس میکنید دشمن شما را به راحتی پیدا میکند شاید به خاطر نوع و رنگ لباس شما باشد. سعی کنید با توجه به مپی که در آن هستید لباس بپوشید تا کسی شما را نبیند. برای مثال مپ ارنگل نیازمند لباس های تیره و سبز رنگ است.یا در مپ میرامار سعی کنید لباس های قهوه ای یا خاکی بپوشید با این کار احتمال باختن شما کمتر میشود.

یکی از دلایلی که باعث باخت پلیرها میشود تمرکز بیش از حد روی لوت کردن است. بازیکنان انقدر لوت میکنند که متوجه جمع شدن دایره مپ نمیشوند. همیشه سعی یک وسیله نقلیه داشته باشید تا بتوانید تا در استورم گیر نکنید. همچنین همیشه لازم نیست کل یک منطقه را لوت کنید. همین که شما به اسلحه مناسب پیدا کردید کافیست.

اگر به همراه تیم بازی میکنید سعی کنید همیشه یک نفر لیدر تیم باشد تا او تیم را هدایت کند. تداخل نظرات بازیکنان باعث ایجاد حواس پرتی و عدم تمرکز میشود بنابراین تا جایی که میتوانید از یک نفر پیروی کنید تا به پیروزی برسید. یکی دیگر از نکات بازی هم بستن درها است. این یکی از موردهایی است که حتی بازیکنان حرفه ای هم ممکن است یادشان برود و باعث باختن آن ها شود. با یک دوربین 6 یا 8 به راحتی میتوان درهای باز یک منطقه را از راه دور دید پس این مورد را فراموش نکنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت