اسکین گلد کالاف دیوتی موبایل

در حال بارگذاری ویدئو ...

اسکین گلد یا همان طلایی اسکین های زیبایی هستند که شما میتوانید آن ها به راحتی در بازی آزاد کنید و از آنها لذت ببرید.کالاف دیوتی یکی از مهمترین بازی های بتل رویال است که محبوبیت نسبتا زیادی در بین موبایل گیمر ها دارد. این بازی در دو حالت مولتی پلیر و بتل رویال انجام میشود و شما میتوانید آن ها را بازی کنید.

در این بازی تفنگ های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای اسکین های متنوعی هستند. برای بدست آوردن این اسکین ها شما یا باید آن ها را برنده شوید یا باید آن ها را توسط انجام دادن ماموریت هایی بدست آورید. این ماموریت ها ممکن است اندکی سخت باشند و انجام دادن آن ها طول بکشد اما معمولا ارزش وقتی که برای آن ها میگذارید را دارا هستند و همچنین به شما در قوی تر شدن در بازی کمک میکنند. راه دیگر به دست آوردن این اسکین ها خریدن آن ها است که شما میتوانید توسط سی پی موجود در فروشگاه آن ها را خریداری کنید و از بازی لذت ببرید.

 یادتان باشد که در بازی کالاف دیوتی موبایل اسکین های مختلف تاثیری در روند بازی ندارد و تنها جلوه و ظاهر تفنگ های مختلف را عوض میکنند. پس با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نحوه باز کردن این اسکین ها را آموزش دهیم.

بعد از باز کردن بازی به بخش loadout بروید. سپس بعد از آن بر روی اسلحه اصلی بزنید و سپس به بخش Gunsmith بروید.

در آن بخش شما میتوانید موارد مورد نیاز برای گرفتن هر کدام از این اسلحه ها را ببینید. شما برای گرفتن هر یک از آنها باید task های هر یک از آنها را انجام دهید تا کامل شوند.

شما میتوانید از اینجا درباره نحوه بازی کردن با دو اسنایپر همزمان در بازی پابجی را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1.6 (5 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

1 دیدگاه برای “اسکین گلد کالاف دیوتی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت