اسنایپر حرفه ای در COD:MOBILE

در حال بارگذاری ویدئو ...

اسنایپر یکی از معروف ترین تفنگ های بازی های شوتینگ است. بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به این نوع تفنگ دارند به این دلیل که با رنج بسیار زیاد مقدار زیادی دمیج به دشمن وارد میکند که باعث میشود دیگر نیاز نباشد وارد درگیری ها شوید. البته این نوع تفنگ معایبی هم دارد مثل لگد بسیار بالا، خشاب با حجم کم و سرعت تیراندازی پایین پس بهتر است قبل برداشتن اسنایپر به این نکات هم توجه کنید.

محل عبور بازیکنان را بلد باشید

شما برای تبدیل شدن به یک اسنایپر حرفه ای اول از همه باید مپ های مختلف را بلد باشید. به این صورت که بدانید بازیکنان موقع اسپان شدن به کدام سمت میروند در کجا کمین میکنند یا سنگر میگیرند و وقتی میخواهند به سمت شما بیایند از کدام مسیر این کار را میکنند. البته مپ های بازی زیادند و شما برای یادگیری آن ها باید تلاش زیادی کنید.

تنظیمات سنس خود را درست کنید

تیراندازی با این تفنگ باید با دقت بسیار بالا باشد تا بتوانید دشمنان را از پا در بیاورید برای اینکار شما باید تنظیمات سنس بازی خود را درست کنید تا موقع حرکت دادن تفنگ با سختی مواجه نباشید یا انقدر سریع حرکت نکند که نتوانید نشانه گیری کنید. شما میتوانید به تنظیمات بروید و بعد از تغییر دادن سنس یک بار آن را امتحان کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

تجهیزات لازم را همراه خود داشته باشید

درست است که با اسنایپر شما وارد درگیری ها نمیشوید اما این به این معنی نیست که دشمن به شما نزدیک نمیشود. همراه خود کلت و دیگر وسایل مانند نارنجک داشته باشید تا در صورت حمله دشمن به شما بتوانید از خود محافظت کنید. همچنین شما میتوانید در صورت حرفه ای بودن با همان اسنایپر دشمنان نزدیک خود را بدون نشانه بزنید که اندکی مشکل است.

شما میتوانیددر صورت تمایل نحوه هدشات زدن در بازی فیری فایر را از اینجا بخوانید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت