مورتال کامبت : آموزش برای مبتدیان

مورتال کامبت یکی از معروف بازی های زمان بچگیمان است. خیلی از گیمرها در کودکی و نوجوانی این بازی را انجام داده اند. این بازی توانسته راه خود را در بین بازی های جدید پیدا کند. این بازی البته سختی های خود را دارد و ممکن است برای بعضی از افراد سخت باشد. در این مقاله قصد داریم بعضی از نکات این بازی را برای شما بگوییم.

1- لیست حرکات

در بازی مورتال کامبت هر کاراکتری که انتخاب کنید موقع بازی میتوانید با زدن دکمه استارت به بخش لیست حرکات بروید و تمامی حرکات هیرو خودتان را مشاهده کنید. لیست حرکات راحت ترین راه دسترسی برای پیدا کردن قدرت های ویژه کاراکتر شما است. به بازی با کامپیوتر بروید و با رفتن به این لیست شروع به تمرین تک تک حرکات کنید. سعی کنید این کار را با یک هیرو شروع کنید و آن را به صورت تخصصی یاد بگیرید.

2- حرکات کمبو

هر هیرو در بازی مورتال کامبت دارای حرکات کمبو است. سعی کنید کمبوی تمامی هیرو ها را بلد باشید. با این کار هم شما میتوانید از آن ها استفاده کنید و دشمن را شکست دهید هم وقتی هیروی دشمن میخواهد از حرکات کمبو استفاده کند شما میتوانید جلوی او را بگیرید و جلوی او را برای اجرای حرکت کمبو بگیرید.

3- از محیط بازی استفاده کنید

محیط بازی مورتال کامبت پر از اجسامی است که شما از آن برای پرت کردن حواس حریف یا ضربه زدن به او استفاده کنید. یادتان نرود شاید این دمیج ها به نسبت کم باشند اما این کار به معنی استفاده حداکثری است. شما با این کار به حرکات خود تنوع داده اید و نمیگذارید حریف حرکات شما را پیش بینی کند.

همچنین به یاد داشته باشید زمانی که جان شما از 30 درصد کمتر شد از حرکات ویژه هیرو خودتان استفاده کنید. هر هیرو حرکات ویژه مخصوصی دارد و این حرکات قابل دفع هستند پس به یاد داشته باشید به موقع از آن استفاده کنید تا بیهوده استفاده نشود.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت