لگ در بازی پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

لگ یکی از چیز هایی است که هیچگاه از بین نمیرود درست است که در سال های اخیر صنعت موبایل سازی پیشرفت عظیمی کرده است اما بازی هایی هستند که ممکن است اجرای آن برای گوشی هایی با سخت افزار متوسط اندکی با مشکل مواجه باشد. پابجی یکی از آن بازی هایی است که ممکن است هنگام بازی کردن با اندکی لگ مواجه شوید.

از آن جایی که پابجی از سخت نسبتا قوی ای میخواهد شما زمانی لذت خواهید برد که بازی شما لگ نداشته باشد. بازی به طور خودکار تنظیمات گرافیکی شما را نسبت به سخت افزار شما تنظیم خواهد کرد.با این حال در این مقاله میخواهیم به شما نکاتی را بگوییم که به شما کمک خواهد کرد که در صورت وجود لگ مقدار آن را کاهش دهید.

برای گرفتن تعداد فریم مورد نظر شما برنامه ای وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد. GFX TOOL به شما کمک خواهد کرد تا بیشتر از محدودیت های دستگاه خود تنظیمات گرافیکی پابجی را تنظیم کنید.

برای گرفتن 60 FPS تنظیمات زیر را در برنامه اعمال کنید:

Select Version بر روی 0.6(GP)

رزولوشن را بر روی 1280×720 تنظیم کنید

GRAPHIC را روی So Smooth قرار دهید

FPS روی 60 تنظیم شود

و GRAPHIC API را روی Vulkan بگذارید

وقتی بازی را اجرا کردید مطمعن شوید که تنظیماتی که اعمال کردید درون بازی هم درست شده باشند. این تنظیمات به صورت پیش فرض بر روی اندروید وجود ندارد ولی با استفاده از این برنامه شما میتوانید این تنظیمات را بر روی گوشی اندروید خود اعمال کنید.

این برنامه نیازی به روت کردن دستگاه ندارد پس از این لحاظ گزینه مناسبی است. اما به یاد داشته باشید که اگر بعد از ایجاد این تغییرات دستگاه شما داغ شد یا متوجه ایرادات دیگری مانند خالی شدن باطری خود  شدید تنظیمات را به حالت اولیه خود بازگردانید.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

3 دیدگاه برای “لگ در بازی پابجی

  1. حسین گفته:

    بازی رو روی شبیه ساز روی لپ تاپ اجرا میکنم ولی چه حین لود شدن چه داخل بازی و مخصوصا موقع درگیری ها لگ خیلی زیادی پیدا میکنه بازی و برای چند ثانیه فریز میشه.گرافیکی که تشخیص داده r5 m330 هستش.گرافیک خیلی ضعیفه یا مشکل دیگه وجود داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت